WAT 2018 ONS GELEERD HEEFT

  • blog titel: 2019 happy new year
    WAT 2018 ONS GELEERD HEEFT
    • September 9 2020

    Last Updated on 09/09/2020 by Tylor

    Met de overname van Netrouting, een van onze grootste en langdurige partners, begon 2018 met een knal. Dit jaar lag de focus op het samenvoegen van onze bedrijven, de continue groei in zowel Europa als in de Verenigde Staten en het uitbreiden van onze team met nieuwe toevoegingen aan de ColoHouse familie.

    Dit jaar komt ten eind en tussen de festiviteiten voor 2019 vinden we het belangrijk om terug te kijken naar de afgelopen twaalf maanden. Benieuwd wat 2018 het gehele ColoHouse team heeft geleerd? Lees dan gauw verder.


    Paul Bint – President en CEO

    ‘’Meer Nederlands dat ik had verwacht en dat stroopwafels geweldig zijn. De weer fluctuaties in Nederland maken het handhaven van een constante Datacenter-temperatuur veel lastiger dan in Miami, om dagelijks de EUR-wisselkoers naar USD te bekijken. Dat de luchthaven van Amsterdam net een kleine stad is, en dat Uber niet beschikbaar is in Spijkenisse maar wel in Amsterdam en Den Haag.‘’


    Savvas Bout – CTO

    ‘’In 2018 heb ik voornamelijk geleerd hoe om te gaan met collega’s die afkomstig zijn uit een andere werkcultuur. In een eigen bedrijf voer je bewust, dan wel onbewust je eigen werkwijze en gewoontes door bij je personeel. Nu we onderdeel uitmaken van een groter geheel, merk je dat er verschillende werkculturen aanwezig zijn en dat is/was best even wennen.‘’

    Operations

    Copley Milian – Vice President of Operations

    ‘’Met onze acquisitie in 2018 leerde ik het belang van tijdmanagement, communicatie en teamwerk bij het integreren van ColoHouse en Netrouting. Ik heb veel meer geleerd over de Nederlandse cultuur- en arbeidswetgeving in Nederland. Er is een groot verschil  in vergelijking tot de Verenigde Staten en dat heeft het leerproces erg interessant gemaakt.‘’


    Robin Diepeveen – Operations Manager, EU

    ‘’Om aan je zelf te denken en niet altijd aan een ander.‘’


    Ahmed Al Azzawi – Data Center Manager, EU

    ‘’Van servers voorbereiden voor verschillende klanten in de wereld tot aan de verantwoordelijkheid voor onze datacenters op het gebied van technologie en koeling.”

    Lizeth Bermudez – Customer Succes Manager

    ‘’Mensen zijn niet gelukkig omdat ze succesvol zijn. Ze zijn succesvol omdat ze gelukkig zijn.‘’


    Sales & Marketing

    Nicole Rossato – Vice President of Sales & Marketing

    ‘’DDoS aanvallen zijn springlevend. Klanten zijn niet proactief, totdat ze slachtoffer zijn geworden van een aanval en niet alleen financiële maar ook imago schade hebben opgelopen bij hun klanten.’’


    Stephanie Abad – Marketing Manager, US

    ‘’Dit jaar heb ik het belang van voldoende bewegen en persoonlijke zorg geleerd! Door af en toe tijd te nemen voor jezelf, kun je een beter en gefocust persoon op de werkvloer zijn.‘’


    Sammen Qureshi – Marketing Manager, EU

    ”Het is een leuke uitdaging om in een andere (nieuwe) omgeving te werken, hoe meer tijd je doorbrengt in deze branche, hoe meer je leert over technologie, jezelf en de mensen. Technologie staat nooit stil en ik zie dit echt als een interessante manier om bijzondere content te creëren voor in de toekomst.”

    Lorenzo Rossi – Director of Sales

    ‘’2018 leerde mij dat een goede werkomgeving een belangrijke succesfactor is voor sales. Dit is oprecht de beste groep mensen waarmee ik ooit heb samengewerkt en dit is ook één van de beste verkoopjaren van mijn leven geweest.‘’

    Daryl Singleton – Global Account Manager, US

    ”Er zijn meerdere manieren om potentiële klanten te bereiken en het is onze taak om de nieuwste technologie uit te leggen die van invloed kunnen zijn op hun bedrijven.”

    Danny Kaptein – Global Account Manager, EU

    ‘’Dit jaar heb ik geleerd dat bedrijven op zoek zijn naar de juiste strategie met betrekking tot hun IT-behoeften. We leven in een snel veranderende wereld, vooral voor bedrijven. Dit betekent ook dat klanten steeds sneller (en meer) toegang hebben tot informatie, klanten hebben hogere verwachtingen en veranderende bedrijfsbehoeften. Om de klant tevreden te houden dienen bedrijven een kritische blik te werpen naar hun klantbetrokkenheid om hun klanten tevreden te houden, dat wil zeggen een agile IT-structuur. Gelukkig beschikken wij bij ColoHouse over de juiste mensen met de juiste kennis om het IT-landschap te transformeren voor elke specifieke bedrijfsbehoefte. Persoonlijk betekent dit voor mij om de klant beter te leren kennen, om erachter te komen hoe belangrijke doelstellingen tot stand zijn gekomen en tegen welke uitdagingen bedrijven aanlopen.’’

 
Heeft u vragen?