Waarom customer support belangrijk is bij de keuze van een datacenter

  • Blog header: waarom customer support belangrijk is bij de keuze van een datacenter
    Waarom customer support belangrijk is bij de keuze van een datacenter
    • June 21 2019

    U heeft besloten om uw hosting uit te besteden aan een datacenter en u heeft alle informatie met betrekking tot ruimte, beveiliging en connectiviteit. De technologische kennis voldoet ook aan uw zakelijke behoeften, het klinkt allemaal geweldig! Maar hoe zit het met de support afdeling? Het support team van een datacenter mag niet worden onderschat, omdat u nameijk een langdurige samenwerking aangaat met een datacenter.

    Gemoedsrust 
    Een product mag kwalitatief in orde zijn maar wat klanten grotendeels onthouden is het contact dat ze hebben met uw bedrijf. Vooral wanneer hun infrastructuur wordt ondergebracht in andersmans faciliteit.

    Wanneer u besluit om uw data onder te brengen in een datacenter, gaat u een samenwerking aan met gecertificeerde en ervaren datacenter-professionals. In plaats van de kennis van één persoon, profiteert u van een ervaren team van IT-professionals met specifieke kwalificaties en certificeringen die 24/7 ondersteuning bieden. Op deze manier doen zij waar zij goed in zijn zodat u zich kunt concentreren op uw kern werkzaamheden. Dit betekent dat u gerust kunt zijn wanneer er zich een probleem voordoet, een vertrouwde specialist zal op elk moment beschikbaar zijn.

    Beschikbaarheid
    24/7 Ondersteuning  is erg belangrijk om klanten tevreden te houden. Wanneer een probleem zich op een onverwacht moment voordoet, hebben klanten iemand nodig om hen zo snel mogelijk te helpen. 24/7 ondersteuning biedt gemoedsrust, wetende dat zij kunnen rekenen op hun datacenterprovider.

    Een belangrijke vraag die zeker niet mag ontbreken is of uw gesprek opgepakt wordt door een antwoordapparaat vol irrelevante opties of persoonlijk door een support team. Uiteindelijk wilt u het gevoel hebben dat er zaken wordt gedaan met een persoon en niet met een bedrijf.

    Beveiliging
    Het support team is er om ervoor te zorgen dat uw data wordt ondergebracht in een beveiligde faciliteit. Daarnaast zal het support team werken aan het identificeren van potentiële risico’s of bedreigingen door aanwezig te blijven en toezicht te houden op alle systemen en toegangspunten. Zij kunnen u adviseren over zaken die relevant zijn voor uw bedrijf en branche, zodat u de beste keuze kunt maken als het gaat om uw technologische behoeften.

    Bij ColoHouse beschouwen wij iedere klant als een zakenpartner. Ons doel is om u en uw bedrijf te ondersteunen door het bieden van betrouwbare infrastructuur en diensten. Wij streven ernaar om hoogwaardige IT-diensten te bieden waarbij onze prioriteit uitgaat naar onze klanten en waarbij ondersteuning van het allerhoogste niveau wordt gehandhaafd. We streven ernaar om een verlengstuk van uw personeel te zijn.

    Neem voor meer informatie over ons support team of voor meer informatie over onze datacenters contact met ons op via +31 (0)88 2700 200 of via het ​​contactformulier

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Contact opnemen

Recent Posts

 
Heeft u vragen?