CEO’s Corner

  • Afbeelding van Paul Bint
    CEO’s Corner
    • September 9 2020

    Last Updated on 09/09/2020 by Tylor

    Maart 2020

    Het jaar 2020 is begonnen met een knal! We zijn verheugd om te zien dat de bedrijven van onze klanten floreren en zich blijven uitbreiden

    bij ColoHouse.

    De afgelopen 2 jaar heb ik ondersteuning van wereldklasse beloofd voor onze klanten, voortdurende uitbreiding en investeringen in onze faculteiten en het vergroten van onze aanwezigheid. Ik beschouw ColoHouse als een uitstekende zakenpartner voor onze klanten en een verlengstuk van hun bedrijf. We blijven deze belofte waarmaken.

    Update van de faciliteiten
    Het onderhouden van onze faciliteiten is een van onze topprioriteiten. De afgelopen maanden hebben we de volgende updates doorgevoerd:

    • Miami: HVAC-onderhoud, generator onderhoud en er zijn nieuwe batterijen geïnstalleerd in UPS 2.
    • Den Haag: HVAC-onderhoud aan alle units en een succesvolle black building test t in januari.
    Daarnaast hebben we grote updates en renovaties voltooid. Klik hier om meer te lezen over de updates en om foto’s te bekijken. We zijn ontzettend trots op het werk dat we doen en blijven onze belofte nakomen om in Nederland te investeren.

    Nieuwe toevoegingen aan de ColoHouse familie

    Terwijl we blijven investeren in onze faciliteit, breidt ons team ook uit zowel in de VS als in Nederland.  Afgelopen maand mochten wij maar liefst 3 nieuwe collega’s verwelkomen in ons team:

    • Pedro Souss, Sales Director, US
    • Shivan Chandarsing, Data Center Manager, EU
    • Firas Amirullah,  Stagiair IT Management, EU

    Ik kijk ernaar uit om onze klanten te zien groeien in hun respectievelijke vakgebieden. We zijn hier altijd als hulpmiddel voor uw teams. In maart lanceren we onze Net Promoter Score Enquête. We hebben de industrienormen in de datacenterruimte altijd overtroffen dankzij ons geweldige team van technici en administratief personeel. We stellen het op prijs als u de tijd kunt nemen om ons feedback te geven, we kijken uit naar uw reacties.

    Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen via pbint@colohouse.com

    Cheers,
    Paul Bint

    December 2019

    Het nieuwe jaar staat voor de deur

    Het nieuwe jaar breekt bijna weer aan en traditiegetrouw is dat een moment om terug te blikken op het afgelopen jaar maar ook vooruitkijken naar de toekomst. Maar eerst blikken we terug op 2019!

    2019 was een bijzonder jaar voor ColoHouse – enkele hoogtepunten zijn:

    ColoHouse is opnieuw officieel gecertificeerd voor SOC I & II en ISO 9001 & ISO 27001.
    Op 31 mei j.l. heeft ColoHouse haar datacenter in Spijkenisse gesloten en is samengevoegd tot één  datacenter locatie in EU. We sluiten het jaar af met goed nieuws omdat de ColoHouse blog de derde positie heeft behaald in de Feedspot lijst: ‘’ Top 10 colocatieblogs en websites om te volgen in 2019”.

    In het afgelopen jaar hebben we weer een aantal updates doorgevoerd:

    •  ColoHouse werkt aan een tech-room en een vernieuwde keuken waar klanten in Den Haag gebruik van kunnen maken.

    •  Nieuwe condensors in de Miami faciliteit is een op dit moment lopend project

    •  Nieuw: HVAC geinstalleerd voor vebeterde koeling

    Nieuwe toevoegingen aan de ColoHouse familie:

    • ColoHouse heeft Jonathan Epstein toegevoegd als Global Account Manager. Jonathan heeft een uitgebreide achtergrond in account management en is binnen ColoHouse verantwoordelijk voor alle huidige klantrelaties en vragen die u mogelijk heeft om uw diensten met ColoHouse verder uit te breiden.

    •  Alex Vargas heeft zich bij ColoHouse gevoegd als onze Director of Business Development en is verantwoordelijk voor het uitbreiden van sales activiteiten. Alex brengt meer dan 10 jaar aan ervaring mee op het gebied van technologie.

    • Wendy Reinis is onze Billing Manager

    • Rocio Arias heeft zich bij ons gevoegd als onze Business Administrator

    2020

    We bevinden ons in een tijdperk waarin veranderingen elkaar snel opvolgen en in 2020 blijven we toegankelijke infrastructuur, diensten en ondersteuning aanbieden.

    Binnen ColoHouse is voortdurende kwaliteitszorg een prioriteit van de eerste orde. Uw mening is daarbij heel belangrijk voor ons. Heeft u een opmerking, een vraag of suggesties voor de verbetering van onze diensten en producten? Neem dan gerust contact met mij op via pbint@colohouse.nl of kunt u één van onze kantoren bellen en ik help u graag verder.

    Namens het gehele team van ColoHouse bedanken wij u voor uw voortdurende steun. Ik uit naar wederom een druk en productief jaar en wens iedereen hele fijne feestdagen en een goede start van 2020!

    Met vriendelijke groet,

    Paul Bint
    CEO, ColoHouse

    Juli 2019

    Happy July!

    We zijn halvewege het jaar en niet alleen trots maar ook enthousiast over de vele nieuwe ontwikkelingen die zijn afgerond en nog op de planning staan.

    Bedrijfshoogtepunten begin 2019

    ColoHouse is actief sinds 2007 en sinsdien nooit gestopt met groeien, veranderen en verbeteren.  Onze prioriteit is het leveren van snelle, betrouwbare diensten in gekoppeld aan de best mogelijke support en klantenservice. Dat heeft geleid tot het besluit  om uw datacenterlocaties te consolideren om ervoor te zorgen dat we de beste diensten en ondersteuning aan onze klanten kunnen blijven bieden,. 

    Op 31 mei j.l. heeft ColoHouse haar datacenter in Spijkenisse gesloten. De samenvoeging van onze dataceter tot één locatie in EU, betekent dat wij meer verbeteringen kunnen doorvoeren.

    We zijn verheugd om een aantal nieuwe investeringen en upgrades die we hebben gemaakt aan te kondigen:

    ·        Upgraded B feed main power distribution unit
    ·        Nieuw: HVAC geinstalleerd voor vebeterde koeling

    Als u vragen heeft over ColoHouse of hoe onze recente ontwikkelingen uw bedrijf kan beinvloeden, neem gerust contact met mij op via pbint@colohouse.com. Neem voor technische vragen contact op met Savvas Bout via sbout@colohouse.com.

    Orkaanseizoen

    Het orkaanseizoen staat voor de deur en ik vraag me af wat er dit jaar zou kunnen gebeuren. Tot nu toe wordt 2019 voorspeld als een rustig jaar. Bij ColoHouse houden we ons bezig met de voorbereiding en planning, ons team volgt nauwkeurig alle mogelijke bedreigingen die we kunnen tegenkomen in Zuid-Florida. De veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en klanten, samen met het voorbereiden van ons datacenter op noodsituaties, blijven onze topprioriteiten. Klik hier voor toegang tot belangrijke contactgegevens voor onze support en operationele teams.

    Ik grijp deze gelegenheid aan om u allemaal oprecht te bedanken voor  uw steun en vertrouwen in ColoHouse. Aarzel niet om contact op te nemen, of om gewoon hallo te zeggenn

    Met vriendelijke groet,

    Paul Bint
    CEO, ColoHouse

    Januari 2019

    Gelukkig nieuwjaar en welkom in 2019!

    Gelukkig Nieuwjaar! Wij hopen dat u fijne feestdagen heeft gehad! 

    Het is net 2019, een goed moment om vooruit te kijken en na te denken over wat het nieuwe jaar ons zal brengen. Maar eerst blikken we terug op 2018.

    2018 was een bijzonder jaar voor ColoHouse. Ons focus lag op het samenvoegen van ColoHouse – Netrouting en op de groei van onze sales activiteiten in zowel Europa als in de Verenigde Staten, het uitbreiden van onze team met nieuwe toevoegingen aan de ColoHouse-familie. In Augustus hebben wij onze nieuwe website, brand en industrie gerelateerde blog gelanceerd. Indien u deze gemist heeft, kunt u ze één voor één teruglezen op onze blog pagina.

    Nieuwe toevoegingen aan de ColoHouse familie

    • ColoHouse heeft Robbin Diepeveen toegevoegd als Operations Manager om de dagelijkse management van onze datacenter voorzieningen in Europa aan te sturen. Robbin is eerder werkzaam geweest bij een huidige klant en heeft meer dan 10 jaar ervaring op het gebied van IT en facilitering.
    • Daryl Singleton heeft zich bij ColoHouse gevoegd als onze nieuwe Global Accountmanager, verantwoordelijk voor alle huidige zakelijke verkoop. Daryl brengt meer dan 10 jaar aan ervaring mee op het gebied van technologie.
    • Ahmed Al Azzawi is onze Data Center Manager en zal de faciliteiten in Nederland beheren.
    • Sammen Qureshi leidt de Europese marketing inspanningen als onze Marketing Manager, met ervaring in digitale- en content marketing en social media
    • Johanni Fernandez, heeft zich bij ons gevoegd als onze Business Administrator

    Vooruit blik op 2019

    Het is geweldig om te zien hoe ons bedrijf aan het groeien is en ik ben verheugd om te zien hoe onze werknemers wereldwijd samenwerken als een team en zich volledig inzetten voor onze klanten.

    Ook dit jaar zullen wij er alles aan doen om toegankelijke infrastructuur, diensten en ondersteuning te bieden. 2019 moet leiden tot groei van onze productaanbod en het handhaven van de hoogste niveau van klanttevredenheid.
    In februari organiseert ColoHouse een open huis evenement in Den Haag voor rondleidingen en demo’s van onze nieuwste producten.

    Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met mij op via pbint@colohouse.com of bel één van onze kantoren en ik help u graag verder.

    Ik kijk uit naar wederom een druk en productief jaar en wens iedereen een geweldig, succesvol en vooral een gezond 2019 toe!

    Met vriendelijke groet,

    Paul Bint
    CEO, ColoHouse

    August 2018

    New Website

    ColoHouse is proud to announce the launch of our new website and brand. In January, we merged with Netrouting, a Netherlands based managed services and network provider.

    ColoHouse has since added a full suite of managed services and locations in order to keep up with the demanding needs of our customers and the IT market.

    Here are some new services and features you can look for:

    New Services Offered

    • Access to global peering exchanges across Europe, Asia, North and South America.
    • In-house bandwidth options powered by the Netrouting Network
    • Regional geographic redundancy
    • Access via DirectConnect to Amazon Web Services
    • Access to Microsoft’s Azure Cloud
    • Private and Hybrid cloud options
    • Dedicated Servers
    • Customizable managed services packages

    New Features

    • Chat Live with Sales
    • Chat Live with Support
    • Tickets submission through the portal
    • Billing Inquiry support page
    • Add to Cart services for certain products available for instant configuration

    If you have any questions or feedback, please email our marketing team at, marketing@colohouse.com

    January 2018

    Happy 2018!

    We hope everyone has had a wonderful holiday season and is looking forward to another amazing year.

    ColoHouse has started off the year with quite a bang. In our last communication, we announced the acquisition of Netrouting, one of our largest and long-time customers.

    Now we will be able to provide our customers in-house options for bandwidth, big data, hybrid-cloud, dedicated servers, and customized project development.

    Most excitingly, this move expands our global data center footprint by adding 2 data centers in The Netherlands, as well as Points of Presence across Europe, the United States, and Asia.

    New Additions to the ColoHouse Family

    • Former CEO of Netrouting, Savvas Bout, will be joining the ColoHouse Team, as Chief Technology Officer based in Miami.

    • Roberto Vela has joined ColoHouse as Account Director. Roberto will be handling all customer relations and any questions you may have to further expand your services with ColoHouse in the US and overseas.  Roberto comes with more than 20 years of international experience in the IT space, data centers, and global IP.

    • Lorenzo Rossi joined ColoHouse as our new Sales Director handling all new business sales. Lorenzo will also be handling our agents. Lorenzo comes with 10+ years of IT and telecom experience.

    • Jim Klapwijk is the Data Center Manager for Netrouting and will continue to manage the facilities in The Netherlands.

    • Carlos Heerkes is a Data Center Engineer for Netrouting and will be managing all technical aspects of The Netherlands facilities.

    • Adrian Carralero is now our new System Engineer based in the Miami data center and will be reporting directly to the CTO.

    SOC I & II Certification in Miami Facility 

    Colohouse has been officially certified again in SOC I & II (formally knows as SSAE 16). Our audit took place in December and our report was just approved for another year. This means that we are audited annually by independent certified public accounts and our processes and control objectives are reviewed and tested with results published every year. If you would like a copy of this report, please email administration@colohouse.com

    If you have any questions, please feel free to contact me directly at pbint@colohouse.com or call our offices and we will be more than happy to address any questions.

    Sincerely,

    Paul Bint
    CEO, ColoHouse

    For more information about Netrouting and their services, visit Netrouting.com

    September 2017

    Happy September!

    First and foremost, we want to thank you for being part of the ColoHouse Family. Please feel free to come in and say hello next time you are in the facility.

    In light of recent events and the devastation in across Florida, Texas, and Louisiana, our thoughts and prayers are with all those affected by Hurricane Iram and Harvey. We can only hope and pray for the safety of the residents and all of the rescuers, and the quickest possible recovery.

    We are entering the peak of the Atlantic hurricane season, and our team close monitors any potential threats we may be coming towards South Florida. The safety and well-being of our employees and customers, along with preparing our data center for any emergencies remain our top priorities.

    Please click here to access important contact information for our support and operations teams in case of an emergency.


    Hurricane Irma Update

    Over the last few days, our team has been working around the clock to ensure our data center up and running for our customers. During the storm, we had our technical team on-site and are happy to report the following

    • ColoHouse Data Center never lost power due to our redundant FPL feeds.

    • No customers were affected by the storm.

    • The curfew has been lifted in Miami-Dade County as of September 12th, and our customers can now freely access our building.

    CODeLLA

    Giving back to the community that has been so good to us is an easy decision. On July 27th, we invited the young ladies of CODeLLA to visit us. CODeLLA is a non-profit organization that teaches Latina girls between 9-13 to code and design. CODeLLA helps them explore their interest in science and technology. Most of these girls are first generation Americans or immigrated with their parents at a young age. They come from a variety of Latin American countries like Cuba, Chile, Columbia, Venezuela, Honduras, Nicaragua, Dominican Republic, just to name a few.  To learn more about CODeLLA, click here to read more. We had a great day, with some very challenging questions from the ladies. We hope to welcome the next class in 2018.


    What’s New at ColoHouse?

    We have been working diligently over the past few months to ensure our data centers are working optimally. Here is a list of the updates we have completed in MIA I & II:

    • New PDU installed for more power availability in MIA I.

    • Going green – 3 new condensers have been ordered are being installed to improve cooling and power efficiency in MIA I.

    • Keeping our promise: 100% of the support tickets submitted by our customers were addressed and resolved during the allotted time.

    Looking towards the end of the year, we are still looking to make improvements throughout the data centers. This includes improving our Cold Aisle Containment and installing a 3rd HVAC in MIA II.

    Again, thank you for your business, and don’t forget to stop in and say hello!

    Sincerely,

    Paul Bint
    CEO, ColoHouse

    May 2017

    Mergers and acquisitions in the data center industry continue at a rapid pace. Driven by stock prices and the continual need to grow, the industry’s largest providers expand their portfolios.

    This is not a secret. In Miami, we have seen the purchase of Telx by Digital Realty and the purchase of Verizon’s datacenter business (including the NAP) by Equinix. Now Centurylink is exiting too, selling its site in Miami, to concentrate on core business.

    The industry is moving towards larger providers, telling customers that they can take advantage of the efficiencies that accompany scale.

    But is that reality?

    Not in our experience.

    We hear common themes from prospective customers –

    • the pricing has increased
    • we are being charged Common Area Maintenance
    • the power options have decreased
    • what happened to personalized customer service and support? We no longer know our support techs.

    There are bound to be integration issues during acquisition. But, corporate headquarters of multi-billion dollar companies are driven by stock price, not local service.

    We continue to welcome new customers who want to know how service and support will be delivered. We enjoy sharing your feedback from the annual customer survey – Cerl and his team scored 100% in customer satisfaction from your feedback.

    We do not make business decisions in California, or anywhere else in the world – our business is here.

    I would like to take this opportunity to thank you for your continued support, and reiterate that the office door is always open – please feel free to come in and say hello next time you are in the facility.

    Sincerely,

    Paul Bint
    CEO, ColoHouse

    January 2017

    I wanted to take this opportunity to personally thank all of our loyal customers; you have continued to make our success possible.

    As we embark on our 2017 journey, I am pleased to announce continual improvements to the data center infrastructure. Our focus is to provide customers with a reliable colocation partner they can count on. As part of this aim, it’s important we invest resource into both growing our team, and consistently improving the services we provide. ColoHouse will be installing cold aisle air containment in order to better protect customer equipment, and assist with airflow efficiency in our MIA 1 facility. As we continue to grow our customer base, the installation of new HVAC units will ensure service levels are met for all customers. And in order to maintain best practice security levels, the CCTV surveillance system has been upgraded. We intend on making continual improvements to ColoHouse security in 2017 and beyond as well; this is a primary focus of our SSAE 16 and SOC 2 auditing standards. In addition, we are approaching our one-year anniversary of 100% uptime SLA guarantees. We are pleased at the progress 2016 brought us, and we’re excited to be your colocation partner in 2017 and beyond.

    We look forward to making this an excellent 2017 for all!

    Sincerely,

    Paul Bint
    CEO, ColoHouse

 
Heeft u vragen?